tirsdag 9. november 2010

ikkje noko arrangert bilete nei!!


Hehe, dette er ein pus som førebels ikkje klatrar i gardinane. Det kan ha noko med at me berre har gardiner på kjøkenet og dei byrjer midt på veggen. Han var litt interessert i gardina og ein tråd som hang, men eg fekk ikkje til noko anna bilete enn dette. Men godt nok. Også så lenge sidan eg har blogga no. No som eg og Hanna er heime alene og koser oss. Og eg er ute i mørkret og koser meg. I helgene får eg vera ute om formiddagen, men når veka kjem må eg vera inne heile dagen medan eierane mine er på jobb. Trur dei tjener penger til kattemat til meg. Det er flott! Men så plutseleg var det måndag og då fekk eg ikkje gå ut på morgonen. Eg remja og remja slik at dei skulle sleppe meg ut, men det gjekk ikkje. I mi verd er det ikkje noko skilnad på helg og kvardag.
Eg har forresten byrja og forstå når det er leggetid, og er ikkje Hanna komen heim får eg gå opp aleine då. Men så kjem ho og då hopper eg ned frå senga, eg trudde det var natt eg. Jaja det var ikkkje så langt unna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar